Vsi vemo, da je teambuilding ključnega pomena za razvoj uspešnih organizacij. Najbrž se vsi vsako leto sprašujemo, ...
VEDOŽELJNEŽ
“Blog, ki vam bo razkril majhne in velike skrivnosti profesionalnih organizatorjev dogodkov.”
8 IDEALNIH LOKACIJ ZA ORGANIZACIJO POSLOVNEGA DOGODKA
Za vas piše Anja Novak, dne 08. 11. 2021
Idealna lokacija za poslovni dogodek – Foto: Hotel Lev
Odlična lokacija dogodka je kot kotni del sestavljanke – pomembni gradnik, ki poenostavi sestavljanje celotne slike. Odvisno od razpoložljivega časa in proračuna pa je iskanje popolne lokacije lahko zabaven ali pa stresen del organizacije dogodkov.
Ker vam želimo poenostaviti življenje, vam v tej blog objavi predstavljamo 8 idealnih lokacij za izvedbo poslovnih dogodkov, ki odgovarjajo različnim potrebam in željam.
Lokacija vašega poslovnega dogodka bo oblikovala izkušnje vaših udeležencev in močno vplivala na končen uspeh dogodka. Prostor, ki ga izberete, mora biti praktičen, stroškovno učinkovit in estetsko prijeten. Zato je izbira pravega prostora odločilna pri želenem rezultatu dogodka.
V tej blog objavi vam bomo predstavili naslednjih 8 idealnih lokacij za izvedbo poslovnega dogodka, ki smo jih tudi osebno povprašali o prednostih njihovih lokacij:
Zemljevid 8. idealnih lokacij za organizacijo poslovnega dogodka – Grafika: Eventnika, Tina Cajnkar
Hotel Cubo, Ljubljana
Opis lokacije z eno besedo: Inovativnost
Hotel Cubo – Foto: Hotel Cubo
“Zgodovinskemu duhu spomeniško zaščitene stavbe, v kateri je Hotel CUBO, smo za kontrast dodali moderen, svež dizajn. Lahko dostopna lokacija v samem centru mesta, multifunkcijske dvorane za izvedbo dogodkov, lastna restavracija ter prostorne sobe in izbrana oprema so le del tega, kar naš hotel dela edinstven.” (Hotel Cubo, 2021)
Edinstvena lastnost: Organizatorjem pozorno prisluhnejo, svetujejo, ponudijo rešitve in nadgradnje ter poskrbijo za popolno izvedbo njihovega dogodka. Butičnost njihovega hotela jim omogoča, da se gostom resnično posvetijo in zagotovijo personificirane storitve, s katerimi vsak obisk njihovega hotela postane nepozabno doživetje.
Možnost poslovnih dogodkov: Organizacija najširšega nabora dogodkov – številni sestanki, srečanja, konference, predstavitve, delavnice, seminarje, poslovne in zasebne zabave. CUBO Golf igrišče pa s svojo prostornostjo omogoča še izvedbo različnih vrst golf turnirjev, team buildingov, porok in praznovanj.
Prostori za izvedbo dogodka
3 dvorane: večnamenski prireditveni prostor, sejna soba, dvorana CUBO
Dodatno: restavracija, manjši letni vrt, CUBO Golf (2 dvorani in restavracija z letnim vrtom)
Maksimalno število udeležencev
Večnamenski prostor – 43 udeležencev
Sejna soba – 17 udeležencev
Letni vrt – 30 udeležencev
Dvorani CUBO Golf – 40 in 60 udeležencev
Zunanji prireditveni prostor CUBO Golf – 200 udeležencev
Tehnična oprema
Tehnična oprema dvoran je prilagojena njihovemu namenu in zajema najnovejšo avdio-vizualno tehnologijo za izvajanje predstavitev (LCD zaslon, projektor, govorniški pult, ozvočenje …)
Dodatne aktivnosti/ storitve
Hotelske in gostinske storitve. Dodatno vrednost prestavlja brezplačen mini bar, brezplačna uporaba pametnega telefona z virtualno aplikacijo Guido itd.
Cubo Golf poleg gostinskih storitev ponuja izvedbo različnih golf turnirjev, ter team buildingov.
Možnost prenočišč
Da
(2 junior apartmaja, 14 dvoposteljnih sob z zakonskim ležiščem, 7 dvoposteljnih z ločenima posteljama in 3 enoposteljne sobe)
Možnost cateringa
Da
Pogostitev za dogodke v njihovih prostorih
COVID standardi
Da
LifeClass Hotels & Spa, Portorož
Opis lokacije z eno besedo: Mediteran
Kongresni center Portus – Foto: Katja Jemec in Kongresni center Portus
“Idealna lokacija za izvedbo poslovnega dogodka smo, ker imamo dolgoletne izkušnje z izvedbo poslovnih dogodkov za različne naročnike ter lahko hkrati zagotovimo prostor za poslovni dogodek, udobno namestitev s pogledom na morje in vrhunska kulinarična doživetja.” (Kongresni center Portus, 2021)
Edinstvena lastnost: Neposredna bližina morja, dejstvo, da se lahko udeleženci med odmori ali po poslovnem dogodku naužijejo svežega morskega zraka in prelepih razgledov na Piranski zaliv. Od kongresnega centra Portus do morja vas loči le nekaj korakov, ki jih lahko enostavno naredite tudi v poslovni obleki ali čevljih z visoko peto.
Možnost poslovnih dogodkov: Organizacija vse od manjših zasebnih dogodkov, porok in praznovanj, pa do večjih poslovnih dogodkov z mednarodno udeležbo.
Prostori za izvedbo dogodka
10 dvoran in 4 prizorišča na prostem
(panoramska terasa Mystica, Restavracija in Bar Meduza, Bel pomol)
Maksimalno število udeležencev
Največja dvorana – 520 udeležencev
Skupna kapaciteta dvoran – 1.200 udeležencev
Tehnična oprema
Tehnična oprema zadosti potrebam za izvedbo sodobnih poslovnih dogodkov, v primeru posebnih želja, pa se povežejo z zunanjimi izvajalci.
Dodatne aktivnosti/ storitve
Omogočajo tudi plavanje v bazenih Term Portorož, sprostitev na plaži Meduza in wellness razvajanje. Na željo in v sodelovanju z lokalnimi poslovnimi partnerji pomagajo organizirati tudi teambuildinge.
Možnost prenočišč
Da
(na voljo 1.985 ležišč)
Možnost cateringa
Da
COVID standardi
Da
(na voljo Covid-točka, kjer je možno opraviti samoplačniški hitri test na virus SARS-Cov-2)
Toplice Hotel Plesnik, Solčava
Opis lokacije z eno besedo: Trajnost
“Skoraj vsak opazi, da se pri nas se čas ustavi. To je izjemnega pomena za gradnjo medsebojnih odnosov: gostje se umirijo, saj se umaknejo stran od vsakodnevnega hitenja in stresa ter posvečajo čas eden drugemu.” (Hotel Plesnik, 2021)
Edinstvena lastnost: PRILAGODLJIVOST je ena izmed njihovih prednosti. So mali, butični hotel, ki je družinsko voden. Ponosni so, da pri njih dela več članov istih družin iz Solčavskega in okolice.
Možnost poslovnih dogodkov: Organizacija manjših butičnih poslovnih dogodkov.
Toplice Hotel Plesnik – Foto: Tomo Jeseničnik in Toplice Hotel Plesnik
Prostori za izvedbo dogodka
3 prostori: dvorana Brest (možnost razdelitev v 2 prostora), Lovska soba in dvorana Palenk
Maksimalno število udeležencev
100 udeležencev
Tehnična oprema
LCD projektorji, ozvočenje, ročni in naglavni mikrofoni, optična internetna povezava WI FI ali kabel 30/50 MB/s, flip charti in pisarniška oprema
Dodatne aktivnosti/storitve
Ayurvedske in klasične masaže, joga, meditacija, dihalne vaje, najem gorskih koles, najem električnih koles, delavnica peke kruha ali potice, filcanje
Možnost prenočišč
Da
(32 sob v Hotelu Plesnik in 10 sob v depandansi Vili Palenk)
Možnost cateringa
Da
COVID standardi
Da
Hotel Lev, Ljubljana
Opis lokacije z eno besedo: Idealna
“Idealna lokacija smo, ker smo v centru mesta in enostavno dostopni.” (Hotel Lev, 2021)
Edinstvena lastnost: Njihova konkurenčna prednost je modularnost razpoložljivih dvoran za vse vrste in velikosti dogodkov.
Možnost poslovnih dogodkov: Organizacija raznovrstnih dogodkov, od konferenc, izobraževanj, sprejemov, gala večerij do porok.
Hotel Lev – Foto: Marcel Delbello, Janez Marolt in Hotel Lev
Prostori za izvedbo dogodka
2 veliki dvorani: Karantanija (9 različnih možnih postavitev) in TehnoLev (5 različnih možnih postavitev)
Maksimalno število udeležencev
Karantanija – 400 udeležencev
TehnoLev – 115 udeležencev
Tehnična oprema
Ozvočenje, prenosni računalnik, tiskalnik/faks, projekcijsko platno, projektorji (LCD-projektor, video projektor), zaslon, hitra internetna povezava (wi-fi), klimatska naprava, table z listi in table piši-briši, govorniški pult, oder, registracijski pult, cvetlični aranžmaji, tehnična pomoč
Dodatne aktivnosti/ storitve
Možnost organizacije porok
Možnost prenočišč
Da
Možnost cateringa
Da
COVID standardi
Da
Bled Rose hotel, Bled
Opis lokacije z eno besedo: Neverjetna
Bled Rose Hotel – Foto: Bled Rose Hotel
“Bled Rose hotel je nov dizajnerski hotel, na neverjetno lepi lokaciji, obdan s čudovito naravo, s pogledom na Blejsko jezero. Vsi prostori so prostorni, zračni in svetli. Posebnost hotela je izjemna pozitivna energija, prijaznost osebja in nadstandardna storitev.” (Bled Rose hotel, 2021)
Edinstvena lastnost: Hotel s svojimi prostori je popolnoma prenovljen, svetel, zračen, dizajnerski in lep. Ponudba, ki jo nudijo, je nadstandardna in v koraku s časom oz. pred časom. Vsaka storitev, katere je gost v novem dizajnerskem Bled Rose hotelu deležen, je unikatna in personalizirana.
Možnost poslovnih dogodkov: Organizacija različnih vsebin: konference, kongresi, team buildingi, izobraževanja, delovni sestanki, poslovna kosila, večerje, čajanke … Popolnoma vsaka tematika je dobrodošla, ne glede ne velikost dogodka.
Prostori za izvedbo dogodka
4 kongresne dvorane in 2 večnamenski dvorani
Maksimalno število udeležencev
Kongresne dvorane – 350 udeležencev
Večnamenski dvorani – 20 udeležencev
Zapolnitev vseh dvoran – 500 udeležencev
Tehnična oprema
Moderna in “high quality” tehnična oprema (računalnik, projektor, mikrofoni naglavni in brezžični, pointer, ozvočenje, wi-fi, ….)
Dodatne aktivnosti/ storitve
V sodelovanju s strokovno usposobljenimi agencijami nudijo športne, kulturne, adrenalinske, poučne, zdrave,… aktivnosti.
Možnost prenočišč
Da
(88 sob)
Možnost cateringa
Da
COVID standardi
Da
Elegans hotel Brdo in Kongresni center Brdo, Kranj
Opis lokacije z eno besedo: Nepozabna
Kongresni center Brdo – Foto: Arhiv JGZ Brdo
Možnost poslovnih dogodkov: Organizacija poslovnih srečanj, protokolarnih dogodkov na najvišji državni ravni, tiskovnih konferenc, delovnih sestankov in izobraževanj, kulturnih prireditev, gala večerij, posebnih predstavitev, porok in ostalih osebnih praznovanj, teambuilding dogodki.
“Sodobno zasnovan kongresni center ima na razpolago okoli 9.000 m² površin. Steklena stavba zagotavlja popoln in sproščujoč pogled na zelene površine parka in poudarja občutek povezanosti notranjosti kongresnega centra z zelenimi površinami Parka Brdo. Na voljo so 4 dvorane, ki ponujajo možnost organizacije dogodkov na najvišji ravni za različno število ljudi. Največja dvorana Grandis sprejme do 550 oseb. V kongresnem centru so še sobe za sestanke za do 18 oseb.” (Elegans hotel Brdo in Kongresni center Brdo, 2021)
Edinstvena lastnost: Organizacija dogodka v Kongresnem centru Brdo ponuja številne prednosti: Zanesljivo osebje z bogatimi izkušnjami z najzahtevnejših protokolarnih dogodkov vam bo svetovalo pri načrtovanju in poskrbelo za nemoten potek dogodka. Na voljo je dovolj brezplačnih parkirnih mest, kar je za udeležence velika prednost. Posestvo Brdo se nahaja na odlični lokaciji, na pol poti med Ljubljano in Bledom, v bližini mednarodnega letališča in avtocestnih povezav. Steklena stavba zagotavlja čudovit pogled na zelene površine parka in vpliva na dobro počutje udeležencev dogodkov. Ponujajo izjemno kulinariko izpod rok brdskih kuharskih mojstrov, ki jo prilagodijo vašim željam in vrsti dogodka ter prenočitev v prenovljenem Elegans hotelu Brdo v osrčju Posestva Brdo.
Prostori za izvedbo dogodka
3 dvorane, 4 steklene dvorane, manjše sejne sobe
Dodatno: Dvorana Elegans in sejna soba v Elegans hotelu Brdo
Maksimalno število udeležencev
Največja dvorana Grandis – 550 udeležencev
4 steklene dvorane – 28 udeležencev
Dvorana Elegans – 35 udeležencev
Sejna soba v Elegans hotelu – 10 udeležencev
Tehnična oprema
Zagotavljajo popolno, sodobno tehnično opremo za nemoteno izvedbo kakršnega koli dogodka.
Dodatne aktivnosti/ storitve
Posestvo Brdo predstavlja izjemno učilnico zgodovine, kulture, arhitekture in narave. Opazovanje divjadi, doživetja s konji, vožnja s kočijo in noč v brdski divjini so le nekatera doživetja, ki so na voljo vsem obiskovalcem.
Možnost prenočišč
Da
(123 sodobno opremljene sobe in suite)
Možnost cateringa
Da
COVID standardi
Da
(znak GREEN&SAFE, certifikat »Varno in zdravo na dogodke«)
Hit Alpinea, Kranjska Gora
Opis lokacije z eno besedo: Impresivna
Hit Alpinea – Foto: Hit Alpinea
“Ponujamo ambient zaokrožen z gostoljubljem, kjer goste navdušita raznolikost in prostornost. Pri nas delo postane užitek, saj je v dvoranah in drugih, manjših poslovnih prostorih veliko dnevne svetlobe, na voljo je vsa tehnična oprema in podpora, bogat kulinarični izbor in ob tem še bližnje vrhunske restavracije, kot podaljšek catering ponudbi. Veliko pa šteje tudi odzivna strežba prijaznih obrazov.” (Hit Alpinea, 2021)
Edinstvena lastnost: Edinstvenost, personalizacija in butičnost so dogodkom tri privlačne besede, ki jih vsakič skušajo udejanjiti. Trudijo se prilagoditi željam naročnika, da karseda doprinesejo k uspešnosti dogodka.
Možnost poslovnih dogodkov: Organizacija vseh vrst dogodkov, saj imajo raznolike prostore – poslovne sestanke, konference, seminarje, incentive dogodke, team-building dogodke, ne manjka pa tudi dogodkov kot so poroke, krsti, rojstni dnevi ali obletnice.
Prostori za izvedbo dogodka
V hotelu Ramada Resort je 5 prostorov, ki se lahko razdelijo na 7
V hotelu Kompas so 3 prostori, ki se lahko razdelijo na 6
Maksimalno število udeležencev
300 udeležencev
Tehnična oprema
Zagotavljajo osnovno tehnično opremo, ki se potrebuje za kongresne dejavnosti (projektor, platno, mikrofoni, pointer, wifi, tudi opremo za izvedbo hibridnih/online dogodkov). Na željo naročnika pa organizirajo tudi simultano prevajanje, opremo za glasovanje…
Dodatne aktivnosti/ storitve
Kranjska Gora je čudovita, energična destinacija in njihovi hoteli so idealno izhodišče za veliko aktivnosti na prostem, ki so mnogokrat podaljšek poslovnim dogodkom. Imajo tudi diskoteko, ki se oddaja v družabne namene.
Možnost prenočišč
Da
(3 hoteli in apartmajska hiša)
Možnost cateringa
Da
COVID standardi
Da
(certifikat »Varno in zdravo na dogodke«)
Hotel Vivat, Moravske Toplice
Opis lokacije z eno besedo: Top lokacija
Hotel Vivat – Foto: Hotel Vivat
“Vse na enem mestu.” (Hotel Vivat, 2021)
Edinstvena lastnost: V hotelu Vivat ****superior se nahaja sodobni kongresni center s sedmimi kongresnimi dvoranami. Opremljen je po mednarodnih standardih in zagotavlja brezhibno izvedbo najzahtevnejših kongresnih srečanj, kot tudi sproščenih družbenih dogodkov.
Možnost poslovnih dogodkov: Lastna strokovna ekipa zagotavlja celovito in profesionalno organizacijo dogodkov. Večnamenski center odlikujejo velika prilagodljivost dvoran in elegantno urejeni skupni prostori, kjer se lahko gostje srečajo ob bifeju ali na sprejemu ter preživijo prijeten večer ob zvokih glasbe.
Prostori za izvedbo dogodka
7 prostorov
Maksimalno število udeležencev
350 udeležencev
Tehnična oprema
Računalnik, projektor, ozvočenje, flipchart
Dodatne aktivnosti/ storitve
Bazen wellness, savna
Možnost prenočišč
Da
Možnost cateringa
Da
COVID standardi
Da
Zaključek
V tej objavi smo vam predstavili 8 lokacij, ki jih lahko izberete za organizacijo vašega poslovnega dogodka. Pomembno je, da izbiri lokacije namenite dovolj časa, saj bo le idealna lokacija ustvarila želeno razpoloženje in popolno vzdušje dogodka.
Če ste si z našo pomočjo izbrali svojo lokacijo za dogodek, zdaj pa potrebujete samo še organizatorja, ki bo poslušal in usmerjal vse vaše želje, potem nam pišite na info@eventnika.si in z veseljem vam bomo pomagali.
Vam je bila naša vsebina všeč? Delite jo s prijatelji:
PREBERITE VEČ
“O tem, kaj se dogaja v svetu organizacije dogodkov”.
Kam torej na zabavno prednovoletno druženje, ki bo po meri vodstva podjetja in zaposlenih?
Tokrat bomo bolje pogledali izbiro primerne lokacije za organizacijo manjšega sejma ...
Vsi vemo, da je teambuilding ključnega pomena za razvoj uspešnih organizacij. Najbrž se vsi vsako leto sprašujemo, ...