Dobro smo se zavedali, da potrebujemo za organizacijo dogodka in izvedbo strokovno podporo. ...
VEDOŽELJNEŽ
“Blog, ki vam bo razkril majhne in velike skrivnosti profesionalnih organizatorjev dogodkov.”

ODŽIVETO: BOŽIČNI ČUDEŽ V NOTRANJIH GORICAH
Za vas piše Nika Močnik, dne 21. 12. 2021

Uspešno izveden koncert v balončku – Foto: Eventnika, Anže Grabeljsek
Vsi si želimo, da bi Božič bil čaroben čas… In tukaj ne mislim samo na bel, snežen Božič. Prazniki so za večino izmed nas obdobje, ki ga preživimo s svojimi najbližjimi, s svojo družino.
Lansko leto pa smo se vsi znašli na preizkušnji. Korona nam jo je “zagodla” in nam onemogočila običajno praznično druženje in zabavo. Nas pa je ravno pomanjkanje človeškega stika spodbudilo, da raziščemo, kako pa bi lahko vzpostavili božično vzdušje, kljub ali pa predvsem zaradi omejitev?
Druga omejitev druženja
Lani se je druga omejitev druženja zgodila ravno v jesensko/zimskem času. Pri nas doma smo že opazili spremembe pri babici, ki je bila pred korono zelo zelo aktivna. Bila je aktivna članica v sedmih različnih društvih, vodja različnih sekcij, obiskovala je starejše občane (ona pravi, da so starejši tisti, ki imajo več let kot ona 😂)… V letu 2020 pa je bila zelo malo aktivna, kar se je poznalo na njenem počutju. Mislim, da je predvsem pogrešala druženje. Novembra 2020 je praznovala svoj 84. rojstni dan, na katerega pa se ni mogla obkrožiti s sebi dragimi osebami, s svojimi družinskimi člani. Takrat sem prišla na idejo – kaj pa, če bi njen rojstni dan praznovali online, na Zoomu? Na to idejo ne bi nikoli prišla, če bi se lahko družili v živo, ampak v teh okoliščinah se mi je pa zdelo boljše kot nič.
Tako smo na babičin rojstni dan organizirali družinski ZOOM klic in babici skupaj zapeli in se še podružili. Babica je bila presenečena (saj ni vedela ničesar) in smo jo ganili do solz. Pripovedovala nam je zgodbe iz njenega otroštva, tako da smo se zabavali dobri dve uri.

Praznovanje babičinega rojstnega dne preko Zoom-a – Foto: Eventnika, Nika Močnik
Ali se tako počutijo tudi drugi?
Ko smo s tem dogodkom zaključili, pa sem pomislila: Ali se tako osamljeno počutijo še kakšni drugi starejši? Začela sem razmišljati, na kakšen način bi lahko pripomogla k vsaj malce bolj prazničnem vzdušju. Idej je bilo veliko, ampak nobena izvedljiva. Hkrati sem razmišljala, da imamo pri Eventniki toliko znanja o dogodkih, zagotovo lahko naredimo nekaj, kar ne bo samo na spletu, ampak nekaj v živo… Kaj bi to bilo, pa nisem vedela.
Moje razmišljanje sem omenila sodelavki Anji, in skupaj sva “pognali hrčka na pašo”, kot sva se naučili od bivše sodelavke Mateje. To pomeni, da nisva imeli prav posebej organiziranih sestankov na to temo, je pa ideja tlela nekje v ozadju (“hrček je mlel”) in vedeli sva, da bo slej ko prej pritekel do kakšne dobre in tudi izvedljive domislice.
Anja me je nekega dne tako vprašala: “Nika, kaj pa če bi naredili koncert v domu starejših občanov?” “Seveda, dajmo!” sem odgovorila in ignorirala dejstvo, da so vse prireditve prepovedane. Vedela sem, da bova našle način, kako to izpeljati, vendar vseeno po predpisih in varno. Imeli sva svoj zakaj (namen dogodka), in to je bil prvi korak.
Prvih nekaj možnosti, kako bi to izvedli, je seveda padlo v vodo (ker so bile čisto neizvedljive). Nato pa sem se spomnila, da imajo naši poslovni partnerji, podjetje FUN4U, tako prav posebno božično kroglo, ki jo sicer uporabljajo za božična fotografiranja, ampak mogoče bi pa lahko vanjo dali dva glasbenika, pa sta na tak način FIZIČNO ločena od publike. Je to potem še vedno koncert? 😁



Tri stopnje postavljanja božične krogle – Foto: Eventnika, Anže Grabeljsek
Prav posebna direktorica doma za starejše občane
Dvignem telefon in direktorju Aleksandru razložim najino zamislico. “Ja, seveda lahko računaš na nas, da sodelujemo zraven!” se takoj odzove pozitivno. Super, sedaj imamo kroglo, še vedno pa ne vemo, kje točno bi to izvedli…
Spomnim se, da sem pred časom zasledila ime Ana Petrič, in da je ta Ana taka prav posebna direktorica doma za starejše občane (DEOS Center starejših v Notranjih Goricah). Še malce več sem pobrskala o njej in takoj vedela, da je prava oseba za klic. “Ana, eno malce noro idejo imamo. Koncert bi radi naredili pri vas,” je bil začetek najinega pogovora. Ana mi je razložila, da se v njihovem domu zelo trudijo, da varovanci ne bi občutili kakršnega koli pomanjkanja ali stiske in se ji je naša ideja zdela super dodatek vsem ostalim aktivnostim, ki so jih počeli v tistem času. “Nika, mogoče bi pa to lahko ratala aktivnost po celi Sloveniji! Vi naredite prvo, sponzorsko, pri nas, nato pa bodo podjetja videla, koliko dobrega delate, pa vam bodo donirala in pokrila stroške, da greste še po drugih domovih za ostarele!” je bila tudi Ana optimistična.
Nam je bil cilj izvesti vsaj en koncert, in zato nismo razmišljali o veliki PR kampanji, pa tudi sredstev za to nismo imeli predvidenih. Kar znamo dobro, je organizacija dogodkov, in verjamemo, da se dober glas o nas širi tudi na tak način, brez dodatnega vložka v PR (čeprav priznam, da se mi je Anina ideja o razširitvi zdela odlična, a se na žalost ni realizirala).

Skupina udeležencev na strehi doma starejših občanov – Foto: Eventnika, Anže Grabeljsek
Z Ano smo se dogovorili za ogled prostorov, ko smo določili tudi, da bomo koncert izvedli na strehi njihovega doma, saj ga bo tam videlo in slišalo največ ljudi. Določili smo še datum in uro (glede na sončni zahod in ostale aktivnosti v domu), nato pa je bila naša naloga poiskati glasbenike, zvočno opremo, fotografa, snemalca in poskrbeti za božično okrasitev. Vsi sodelujoči so sodelovali prostovoljno. Na dnu bloga je naveden cel spisek ljudi, ki so pripomogli k realizaciji naše nore ideje, in tukaj bi se jim res rada še enkrat zahvalila za njihov prispevek.
Preučevanje vladnih odlokov
Največ časa smo znotraj naše ekipe porabili za to, da smo preučili vse vladne odloke in uspeli pripravili prireditev, ki je bila izvedena po vseh pravilih. Glasbenika sta bila fizično ločena od poslušalcev, v zaprti krogli. Na koncert nismo povabili nikogar – poslušali so ga le varovanci doma starejših občanov, večinoma na svojih balkonih ali hodnikih, nekaj pa jih je prineslo stole na streho (pri vseh pa so v domu potem poskrbeli tudi za dekice in maske). Naša ekipa je maske menjala na vsake pol ure, za to smo imeli posebno vrečko. Kljub vsem omejitvam nam je bilo super biti ponovno na terenu in nekaj organizirati v živo, predvsem pa se nam je vsem stopil srček, ko smo opazovali starejše, ki so uživali ob zvokih glasbe.

Producentka in režiserka dogodka Nika Močnik – Foto: Eventnika, Anže Grabeljsek

Udeleženci na dogodku iz DEOS Notranje Gorice – Foto: Eventnika, Anže Grabeljsek
Deljenje veselja
Seveda smo, kot se za agencijo, ki dela tudi spletne in hibridne dogodke, spodobi, prenašali koncert tudi na Facebook, kjer si ga je ogledalo 1.200 ljudi. S tem nismo ogreli srca le starejšim, ampak tudi tistim, ki so nas spremljali preko spleta.
Če sem s pisanjem spodbudila vsaj malo radovednosti, kako je vse skupaj izpadlo, vas vabim k ogledu 1 min videa iz dogodka:
Zaključek
In naj zaključim s citatom Ane Petrič, vodje doma starejših občanov Notranje Gorice, ki je v uvodnem govoru na dogodku povedala:
“Lahko nam vzamejo vse, ne morejo pa nam vzeti prazničnega duha, ki ga vsi nosimo v srcu! Ta koncert je naše darilo vam in upam, da se boste imeli tako lepo, kot smo se imeli mi, ko smo ta dogodek pripravljali skupaj z Eventniko.”

Ana Petrič, vodja doma starejših občanov – Foto: Eventnika, Anže Grabeljsek

Ekipa v trenutku – Foto: Eventnika, Anže Grabeljsek
Dogodek: Božični čudež
Idejna zasnova: Nika Močnik, Anja Novak, Ana Petrič
Občinstvo: DEOS Notranje Gorice
Glasbenika: Manca Fekonja in Vital Jurca
Božična krogla: FUN4U
Ozvočenje in tehnika: Luka Brulc
Fotograf: Anže Grabeljšek
Snemalec: Anže Furlan
Montaža: Miha Hvale
Tehnična ekipa: Anja Novak, Domen Bukovec
Producentka in režiserka: Nika Močnik
Ideja in izvedba: Eventnika d. o. o.
Celoten posnetek (sneman z mobitelom kot live na FB) je dostopen tukaj: VIDEO POSNETEK
Vas je naša zgodba prepričala, da bi želeli, da vam vaš dogodek pomagamo organizirati mi? Želite več pomoči pri organizaciji dogodkov v živo? Pišite nam na info@eventnika.si in z veseljem vam bomo pomagali.
Vam je naša objava pomagala? Delite jo s prijatelji:
PREBERITE VEČ
“O tem, kaj se dogaja v svetu organizacije dogodkov”.
Vsako podjetje ima svojo idealnega naročnika. Tudi pri podjetju Eventnika - podjetju za organizacijo ...
Danes vam bom povedala zgodbo. Zgodbo o ozadju najboljšega dogodka leta 2019. Kako si upam trditi, da je bil to najboljši ...
Dobro smo se zavedali, da potrebujemo za organizacijo dogodka in izvedbo strokovno podporo. ...