Vsi vemo, da je teambuilding ključnega pomena za razvoj uspešnih organizacij. Najbrž se vsi vsako leto sprašujemo, ...
VEDOŽELJNEŽ
“Blog, ki vam bo razkril majhne in velike skrivnosti profesionalnih organizatorjev dogodkov.”
Kako izgleda idealni naročnik organizatorjev dogodkov?
Za vas piše Tina Cajnkar, dne 22. 06. 2022
Eventnika pravi: idealni naročnik zna poslušati – Foto: Eventnika, Siniša Kanižaj
Vsako podjetje ima svojo idealnega naročnika. Naročnika, s katerim je enostavno sodelovati, s katerim se poklopi, enostavno komunicira in tudi, ko vse ne gre kot po maslu, reši vse težave enostavno, brez dodatnih zapletov ali slabe volje na eni ali drugi strani. Gre za ljudi oz. podjetja, ki sledijo podobnim vrednotam, imajo podobno poslanstvo in delujejo z enako energijo. Tudi pri podjetju Eventnika – podjetju za organizacijo dogodkov je tako. Čez leta sodelovanja z najrazličnejšimi podjetji in organizacijami smo ugotovili, da z nekaterimi lažje sodelujemo.
S katerimi naročniki pa se pri Eventniki še posebej dobro ujamemo? Preberite spodnjo blog objavo in ugotovite, če izpolnjujete kriterije »idealnega« naročnika organizatorjev dogodkov.
Pri tistem “ta pravem” naročniku katerega koli podjetja, tudi organizatorjev dogodkov, je pomembno, da se ujemajo njihove vrednote in sledijo skupnemu višjemu poslanstvu. Pri podjetju Eventnika imamo vrednote jasno zastavljene. Med našimi glavnimi vrednotami so strokovnost, pozitivna energija, iskrenost, zaupanje in znanje. Prav tako pa se vedno potrudimo, da se povežemo z ljudmi, ki svoje dogodke organizirajo in imajo v mislih točno določen rezultat, kar se sklada z vizijo našega poslovanja.
Ima pozitivno energijo
Vsi, ki so že sodelovali z nami, bi se strinjali, da smo pri podjetju Eventnika nabiti s pozitivno energijo. To energijo bomo prinesli s seboj na naš uvodni sestanek, generalko in tudi dan dogodka. Zato nam je zelo pomembno, da sodelujemo s podjetji in organizacijami, ki prav tako generirajo pozitivne misli in vibracije. To nikakor ne pomeni, da pričakujemo, da so vsi naši naročniki vedno dobre volje in razigrani, kot smo ponavadi v našem kolektivu. Se pa bistveno lažje poistovetimo z osebami, ki imajo pozitiven odnos do dela in našega sodelovanja. Tako lažje ustvarjamo skupaj in organiziramo dogodek, ki bo pozitivno energijo prenašal na udeležence, kar pa je pogosto ključ do uspešnega dogodka.
Pozitivna energija je ključ do uspeha – Foto: Eventnika, Siniša Kanižaj
Zaupa
Zaupanje je tudi zelo pomembna vrednota naročnika organizatorjev dogodkov. Kaj to pravzaprav pomeni? Eventnika je podjetje, ki vaš dogodek organizira do minute natančno. Z naše strani lahko pričakujete scenoslede, generalke, navodila za udeležence in govornike. Na papirju je enostavno imeti vse pripravljeno, ko pa dogodek začne teči, pa se občasno dogodijo nepričakovani zapleti. Ko delamo z naročnikom, ki to razume in v taki situaciji ostane miren in sproščen ter nam zaupa, se tudi nepričakovane situacije razrešijo optimalno in v najkrajšem možnem času. Tako lahko poskrbimo, da dogodek teče nemoteno predvsem za udeležence in optimalno rešimo vse morebitne zaplete.
Ceni odkritost
Pri vsakem sodelovanju se bo zagotovo zgodilo, da se mi kot organizatorji dogodkov in vi kot naročnik ne bomo strinjali popolnoma. Mogoče si želite dogodek začeli 5 minut kasneje, kot je na urniku, mogoče bi želeli drugačno glasbo med odmorom ali pa bi želeli na dogodku imeti kakšno noviteto. Ne glede na vaše želje, noben vaš komentar ni nepomemben in želimo si, da nam ga odkrito posredujte. Nihče od članov ekipe podjetja Eventnika ne grize (imamo redna skupna kosila v pisarni in nismo lačni 😉) in vsi bomo komentarje ali predloge (pa tudi kritike in komplimente) sprejeli z odprtimi mislimi ter vam poskusili priti nasproti. Prav tako pa bomo z veseljem poslušali vaše argumente in pomisleke glede izvedbe dogodka. Le z obojestransko iskreno odprto komunikacijo bomo skupaj prišli do dogodka, ki bo v zadovoljstvo vsem – nam, vam in vašim udeležencem.
Odkritost med stranko in organizatorjem mora biti obojestransko – Foto: Eventnika, Siniša Kanižaj
Znanja željan
Zelo radi sodelujemo tudi z osebami, ki so željne znanja. Pot učenja organizatorjev dogodkov se nikoli ne konča, zato neprestano vlagamo v nadgrajevanje svojih kompetenc in veščin. Ko pa naletimo na naročnika, ki se je pripravljen učiti, pa to znanje rade volje predamo naprej. Zelo radi poskrbimo, da od našega sodelovanja odnesete več kot samo kvalitetno organiziran dogodek. Na vsakem koraku našega sodelovanja se lahko od na učite, prav tako kot se mi učimo od vas. Naša priporočila in napotki glede organizacije dogodkov so vedno argumentirana in podprta z leti izkušenj, saj nič ne prepustimo naključju. Vse detajle vam bomo razložili tako, da nas boste lažje razumeli in si vsebino tudi zapomnili. Brez strahu vprašajte za dodatno razlago – znanja imamo pri podjetju Eventnika dovolj in pripravljeni smo ga deliti z vami.
Ciljno usmerjen
Zadnja, a zagotovo med najbolj pomembnimi vrednotami, ki jo želimo videti pri naših naročnikih, pa je jasen cilj dogodka. Kadar ljudje poslujejo ali delujejo z jasnim ciljem, bistveno lažje dosegajo dobre rezultate. Enako je pri dogodkih. Dogodek, ki ga organiziramo z jasnim namenom in sporočilom, ki ga želimo predati udeležencem, je:
- bistveno lažje organizirati, saj na vsaki točki vemo, k čemu strmimo
- bistveno boljši za udeležence, saj od dogodka odnesejo tisto, po kar so prišli
- prinaša bistveno boljše rezultate. Tako smo na koncu dogodka vsi, ki smo bili v dogodek vpleteni, zadovoljni.
Postavljanje ciljev na začetku privede do boljših rezultatov – Foto: Eventnika, Siniša Kanižaj
Po naših izkušnjah zgornjim kriterijem za »idealnega« naročnika ustrezajo predvsem podjetja z iskreno vizijo, ki svoji viziji sledijo jasno in glasno, ne glede na mnenje okolice. V svojem delovanju vidijo višji smisel, kot je denar. Tukaj bi še posebej izpostavila različne nevladne organizacije, ki so po naših izkušnjah še posebej izstopale s svojo pozitivno energijo in jasnimi sporočili. Se pa pri podjetju Eventnika ne omejujemo, saj naročnike z neusahljivim virom energije in kreativnosti najdemo povsod, včasih tudi tam, kjer bi najmanj pričakovali.
Zaključek
Vsako podjetje ima svojega »idealnega« naročnika, s katerim najbolj optimalno sodeluje. Če želite s svojim dogodkom v svet širiti sporočilo, ki ga je vredno širiti, in če verjamete, da lahko s svojim delovanjem dosežete več kot samo prodate svoj produkt, potem lahko iskreno rečem, da smo pravi organizatorji za vas in vi pravi naročnik za nas.
Če ste začutili, da se vaše podjetje ali nevladna organizacija, v kateri sodelujete, sklada z vrednotami zgornjega zapisa, potem nas kontaktirajte ali pa si več o našem sodelovanju z ljudmi, ki širijo prava sporočila, preberite na naši spletni strani.
Vam je naša objava pomagala? Delite jo s prijatelji:
PREBERITE VEČ
“O tem, kaj se dogaja v svetu organizacije dogodkov”.
Kam torej na zabavno prednovoletno druženje, ki bo po meri vodstva podjetja in zaposlenih?
Tokrat bomo bolje pogledali izbiro primerne lokacije za organizacijo manjšega sejma ...
Vsi vemo, da je teambuilding ključnega pomena za razvoj uspešnih organizacij. Najbrž se vsi vsako leto sprašujemo, ...