Vedoželnjež_splet2
Vedoželnjež_splet3
Vedoželnjež_splet4
Vedoželnjež_splet1

VEDOŽELJNEŽ

“Blog, ki vam bo razkril majhne in velike skrivnosti profesionalnih organizatorjev dogodkov.”

Vedoželnjež_main3
Eventnika_AnjaNovak

SPLETNI DOGODKI -7 PRAKTIČNIH NASVETOV

Za vas piše Anja Novak, dne 11. 11. 2021

7 nasvetov za organizacijo spletnih dogodkov

Spletni dogodki – Foto: Eventnika, Anže Grabeljšek

V zadnjem letu so se kot dobra alternativa dogodkom v živo pojavili spletni dogodki in postali izredno priljubljeno orodje komunikacije. Sodobna tehnologija je omogočila ustvarjanje neverjetnih spletnih doživetij, ki niso omejeni na prostor, so velikokrat cenejši, lažje merljivi in omogočajo številne interaktivne elemente.

S to blog objavo želimo z vami deliti nekaj praktičnih nasvetov, ki vam bodo pomagali na vaši poti samostojnega organizatorja spletnih dogodkov, in vam podariti našo “checklisto” spletnih dogodkov.

Spletni dogodki niso nov format dogodkov, vendar je oblika, s katero se številni organizatorji dogodkov do sedaj niso srečevali. Razmere zadnjih 2 let so nas prisilile v preizkušanje in organiziranje teh spletnih doživetij, ki pa od nas zahtevajo prilagojen način delovanja.  

Če ste se tudi vi odločili za virtualizacijo vaših dogodkov, vam za lažje soočanje s (pogosto) novimi spletnimi formati prilagamo nekaj praktičnih nasvetov: 

Grafika Spletni dogodki čas

1. Izberite pravi čas: Preden določite čas dogodka, naredite raziskavo. Poglejte, koliko spletnih dogodkov je načrtovanih za določen čas, kdaj je vaša ciljna skupina prisotna na spletu in kakšen je časovni pas vaše ciljne skupine. Če bi radi več napotkov in usmeritev pri iskanju pravega termina za vaš dogodek preberite Kako določiti popoln datum in čas dogodka.

Grafika Spletni dogodki Tematika

2. Izberite privlačno tematiko dogodka: Udeleženci se bodo udeležili dogodka le, če jih bo tematika na takšen ali drugačen način pritegnila. Še posebej v trenutni preobremenjenosti spleta s številnimi spletnimi dogodki morate pazljivo izbrati tematiko, zaradi katere se bodo posamezniki udeležili prav vašega dogodka.

Grafika Spletni dogodki Sodelovanje

3. Spodbujajte sodelovanje: Skoraj vsaka spletna platforma ima interaktivne funkcije, ki jih lahko uporabite za vključenost udeležencev. Vključeni udeleženci bodo bolj pozorno poslušali vsebino, več časa ostali prisotni na dogodku in pridobili bolj celostno izkušnjo.

Sodelovanje lahko spodbujate tudi z zunanjimi aplikacijami, ki jih z vami razkrivamo v blog objavi Katere so najboljše zunanje aplikacije za spletne dogodke?

Grafika Spletni dogodki Promocija

4. Promovirajte dogodek: Določite ključne prodajne prednosti, ki bi pritegnile vašo ciljno skupino. Le te naj bodo jasne, razumljive in povezane z dogodkom. Podrobnosti dogodka in prodajne prednosti delite v svojih novičnikih in elektronskih sporočilih, na družbenih omrežjih ter oglasih (če se odločite za plačljivo promocijo).

Grafika Spletni dogodki Ciljna publika

5. Določite ciljno publiko: Za začetek morate ugotoviti, kdo je vaše ciljno občinstvo (udeleženci), saj bo to vplivalo na celotno zasnovo dogodka. Pri definiranju občinstva si lahko pomagate z naslednjimi vprašanji: Kdo se bo udeležil spletnega dogodka? S katerimi izzivi in težavami se soočajo? Kakšni so njihovi cilji? Razumevanje, kdo so vaši udeleženci, s čim se soočajo in kaj si želijo, bo ustvarilo dobre temelje za uspešen spletni dogodek.

Grafika Spletni dogodki Koncept dogodka

6. Naredite koncept dogodka: Ne glede na to, ali gre za velik ali manjši dogodek, koncept je na prvem mestu. Začnite s ključnim ciljem in definirajte kakšno izkušnjo želite posredovati ter ali gre za brezplačne ali plačljive vsebine.

Grafika Spletni dogodki Tehnične težave

7. Pripravite se na tehnične težave: Tehnične težave so na žalost lahko prisotne tako na dogodkih/izobraževanjih v živo kot na spletu. Za brezskrbno izvedbo spletnih dogodkov/izobraževanj je potrebno zagotoviti hiter internet, tako organizatorjev kot udeležencev. Razmislite o planu B, če določena platforma ne bi delovala, kot bi želeli, če je le mogoče, pa opravite testno verzijo dogodka in posredujte udeležencem izdatna navodila glede udeležbe.

Zaključek

Ne glede na prihodnji razvoj okoliščin pri Eventniki verjamemo, da spletni dogodki (v celoti ali samo kot del hibridnih dogodkov) v prihodnosti ne bodo izginili. Njihova sposobnost doseči širše občinstvo, imeti nižje stroške, postati bolj okolju prijazni, imeti hitrejši dostop do trženjskih podatkov in izboljšati donosnost naložbe bo spodbudila tako posameznike k udeležbi kot organizatorje h kreiranju novih.

Trenutni uspehi spletnih dogodkov in njihova dostopnost nam kažeta, da bodo le ti (za vsaj še nekaj časa) postali stalnica v našem življenju, za pomoč pri ustvarjanju vaših spletnih dogodkov vam Eventnika podarja brezplačno “checklisto” spletnih dogodkov. Samo prijavi se na naše novičke in imej plonk listek vedno s seboj. 

.

Ne veste, kje začeti pri organizaciji spletnih dogodkov? Pokličite našo Niko Močnik na 041 921 635 in si rezervirajte 30 minutno brezplačno svetovanje, kjer vam bo razjasnila potrebne korake za vaš spletni začetek.

Vam je naša objava pomagala? Delite jo s prijatelji:

PREBERITE VEČ

“O tem, kaj se dogaja v svetu organizacije dogodkov”.

Organizatorji smo bili v zadnjih dveh letih res na preizkušnji in obdržali smo se le tisti, ki smo se znali ...

Vedno smo govorili o dogodkih in s tem mislili dogodke v živo. Spletni dogodki skorajda ...

Hibridni dogodki so popolna mešanica glavnih prednosti dogodkov v živo (pristni človeški stik) in ...

Organizatorji smo bili v zadnjih dveh letih res na preizkušnji in obdržali smo se le tisti, ki smo se znali ...