Vsi vemo, da je teambuilding ključnega pomena za razvoj uspešnih organizacij. Najbrž se vsi vsako leto sprašujemo, ...
VEDOŽELJNEŽ
“Blog, ki vam bo razkril majhne in velike skrivnosti profesionalnih organizatorjev dogodkov.”
NADALJEVANJE: 7 IDEALNIH LOKACIJ ZA ORGANIZACIJO POSLOVNEGA DOGODKA
Za vas piše Anja Novak, dne 09. 12. 2021
Idealna lokacija BTC City konferenčni prostori – Foto: BTC City koncept – konferenčni prostor
Rezervirati idealno lokacijo je lažje reči kot storiti. Ta naloga je kompleksna, celo za najbolj izkušene organizatorje dogodkov.
Zato vam želimo v tej blog objavi razkriti 7 novih idealnih lokacij za izvedbo poslovnih dogodkov, ki se nahajajo na različnih delih Slovenije in imajo različne specifike.
V tej blog objavi vam bomo predstavili 7 novih idealnih lokacij za izvedbo poslovnega dogodka, ki je nadaljevanje naše blog objave 8 IDEALNIH LOKACIJ ZA ORGANIZACIJO POSLOVNEGA DOGODKA.
O samih prednostih njihovih lokacij smo osebno povprašali naslednje lokacije:
Zemljevid 7. idealnih lokacij za organizacijo poslovnega dogodka – Grafika: Eventnika, Tina Cajnkar
Four Points by Sheraton Ljubljana Mons, Ljubljana
Opis lokacije z eno besedo: Udobna
Four Points by Sheraton – Foto: Four Points by Sheraton
“Funkcionalnost, izjemen dizajn in vrhunska izvedba dogodkov … Vse troje v našem hotelu zagotavlja nova infrastruktura, nova parkirna mesta in ekipa strokovnjakov, ki poskrbi za sleherni detajl vašega dogodka. Je še kaj boljšega kot dogodek, za katerega veste, da bo odlično izpeljan, vi pa imate več časa za mreženje s svojimi partnerji? Z 20 milijonsko investicijo v infrastrukturo in sodelovanjem z najboljšimi arhitekti ter oblikovalci v Evropi smo postali močan igralec na slovenskem trgu.” (Four Points by Sheraton Ljubljana Mons, 2021)
Edinstvena lastnost: So del največje hotelske verige na svetu Marriott International. Sledijo standardom in najboljšim praksam svetovnega hotelirstva. Imajo tudi lojalnostni program, ki omogoča organizatorjem dogodkov možnost pridobivanja točk Marriott Bonvoy, s katerimi lahko prenočujejo v vrhunskih hotelih verige.
Možnost poslovnih dogodkov: Organizacija vseh tipov dogodkov. Imajo prilagodljive dvorane, ki omogočajo, da se popolnoma prilagodijo željam naročnikov.
Prostori za izvedbo dogodka
13 prostorov za izvedbo dogodka
Maksimalno število udeležencev
900 udeležencev
Tehnična oprema
Tehnično opremo zagotovijo skladno s potrebami naročnikov.
Dodatne aktivnosti/ storitve
Na stičišču mesta in neokrnjene narave vas pričaka udobje elegantnih hotelskih sob, notranji bazen in savna s čudovitim razgledom, pokrito ali odprto parkirišče, udobje restavracije Robin in bistroja A2 ter osvežitev v baru. Vsaka, do potankosti premišljena podrobnost, je del njihovega novega mozaika.
Možnost prenočišč
Da
(236 sob)
Možnost cateringa
Da
COVID standardi
Da
Atlantida Boutique hotel, Rogaška Slatina
Opis lokacije z eno besedo: Mistična
Atlantida Boutique hotel – Foto: Atlantida Boutique hotel
“Razlogi, zakaj bi izbrali Atlantidino delovno okolje: mirna lokacija, vpeta v naravno okolje; odlična geografska lega z bližino večjih mestnih središč; celovita organizacija dogodka; možnost različnih postavitev konferenčne dvorane; popolna diskretnost našega osebja pri organizaciji tovrstnih dogodkov.” (Atlantida Boutigue hotel, 2021)
Edinstvena lastnost: Njihovi edinstveni lastnosti sta celovita organizacija dogodka (s kombinacijo uporabe konferenčne dvorane in ostale hotelske ponudbe; restavracije, notranjega bazena z Oazo savn v Wellness & Spa centru, lahko združite poslovno s prijetnim) ter individualni pristop do vsakega dogodka.
Možnost poslovnih dogodkov: Organizacija seminarjev, poslovnih srečanj, sestankov, izobraževanj, kongresov, kreativnih delavnic, teambuildingov.
Prostori za izvedbo dogodka
1 konferenčna dvorana
Maksimalno število udeležencev
120 udeležencev
Tehnična oprema
Konferenčna dvorana je opremljena v modernem stilu. Vrhunska avdio-video tehnika omogoča komunikacijo in prezentacije na vrhunskem nivoju.
Tehnična oprema dvorane: LCD TV, LCD projektor, prenosni računalnik, interaktivna tabla, DVD/CD rekorder, internet (LAN in WIRELESS), diaprojektor, flip-chart tabla, ozvočenje.
Dodatne aktivnosti/ storitve
Prijetno delovno vzdušje lahko obogatijo s pestro kulinarično ali wellness ponudbo (ogrevan notranji bazen, finska in turška savna, solna soba in prostori za masaže ter dvorana za fitnes).
Možnost prenočišč
Da
(76 sob ali 150 ležišč)
Možnost cateringa
Da
COVID standardi
Da
Bohinj ECO Hotel, Bohinj
Opis lokacije z eno besedo: Sonaravnost
Bohinj ECO Hotel – Foto: Bohinj ECO Hotel
“Z dobrim izhodiščem v Julijskih Alpah ter obkroženi s čudovito naravo, nudimo odlične pogoje za izvedbo vsakršnega poslovnega dogodka, saj imamo kar 9 različno velikih dvoran z dnevno svetlobo, kino dvorano ter odlično kulinariko, možnost sprostitve po uradnem delu v edinstvenem Bowling centru znotraj hotela kot tudi s hodnikom povezan Aquapark in Wellness – to je preko 3000 m2+ velik vodni park z bazeni, savnami, solno sobo in vsem, kar lahko zapolni dele dni daljših poslovnih dogodkov.” (Bohinj ECO Hotel, 2021)
Edinstvena lastnost: So edini hotel na Gorenjskem, ki ima pod svojo streho toliko seminarskih dvoran.
Možnost poslovnih dogodkov: Organizacija seminarjev, manjših konferenc, car launchov, novoletnih zabav, incentiv, predstavitve produktov, team buildingov, team bondingov, novinarskih konferenc.
Prostori za izvedbo dogodka
10 seminarskih dvoran
Maksimalno število udeležencev
180 udeležencev
Tehnična oprema
Vse dvorane so opremljene s standardno opremo.
Dodatne aktivnosti/ storitve
V Bohinj ECO Hotelu imajo na voljo tudi bowling s 5 stezami in kotičkom za DJja. Na 4. nadstropju hotela se nahaja Ekskluzivni wellness (bazen, savne, masažne kabine ter prostor za počitek). S podzemnim hodnikom je Bohinj ECO Hotel povezan z Vodnim parkom Bohinj.
Možnost prenočišč
Da
(102 sob)
Možnost cateringa
Da
COVID standardi
Da
Terme Dolenjske Toplice, Dolenjske Toplice
Opis lokacije z eno besedo: Popolna
Terme Dolenjske Toplice – Foto: Terme Dolenjske Toplice
“Za uspešno in ustvarjalno delo je pomembno dobro psihofizično počutje. Poslovnim gostom Term Dolenjske Toplice po končanem strokovnem oziroma izobraževalnem delu nudimo pestro dodatno ponudbo, ki prispeva h kreativnem vzdušju in k učinkovitosti poslovnega dela srečanj.” (Terme Dolenjske Toplice, 2021)
Edinstvena lastnost: Njihova prednost je v celoviti ponudbi, individualnem pristopu in mirnem ter prijetnem okolju.
Možnost poslovnih dogodkov: Organizacija seminarjev, delovnih sestankov, strateških delavnic, izobraževanj, tiskovnih konferenc in poslovnih srečanj.
Prostori za izvedbo dogodka
3 dvorane: Toplica, Krka in Fontana
Maksimalno število udeležencev
Dvorana Toplica in Krka – od 16 do 50 udeležencev
Dvorana Fontana – od 32 do 90 udeležencev
Tehnična oprema
Oprema, ki jo zagotavljajo: LCD-projektor, platno, računalnik, listne table, brezžična internetna povezava, govorniški pult, omizje za vodenje, LCD TV, ozvočenje, omogočamo snemanje dogodkov, sistem simultanega prevajanja, tehnično asistenco.
Dodatne aktivnosti/ storitve
Ponudbo poslovnega turizma dopolnjujejo s ponudbo udobnih namestitev, s številnimi sprostitvenimi storitvami in programi, ki jih izvajajo v sprostitvenem centru Balnea, s termalnimi bazeni, z zdravstvenimi storitvami, s pestro športno-rekreacijsko in z bogato kulinarično ponudbo.
Možnost prenočišč
Da
Možnost cateringa
Da
(pogostitev za dogodke)
COVID standardi
Da
BTC City koncept - konferenčni prostori, Ljubljana
Opis lokacije z eno besedo: Vrhunska
BTC City koncept – konferenčni prostori – Foto: BTC City koncept
“Naša lokacija ponuja možnost izvedbe dogodkov na najvišji ravni. Ponujamo širok izbor tehnične opreme, vsi udeleženci imajo zagotovljena brezplačna parkirna mesta, kar je absolutna redkost. Pri vsakem dogodku se potrudimo, da ustrežemo željam naročnikov in jim svetujemo po najboljših močeh. Sodelujemo tudi z vrsto zunanjih izvajalcev, ki po potrebi pomagajo tako pri soustvarjanju (organizaciji) dogodka, kot tudi »live-stream« ponudniki, ki dogodek razširijo na svetovni splet.” (BTC City koncept, 2021)
Edinstvena lastnost: Zagotovljena so brezplačna parkirna mesta za vse udeležence na najboljši možni lokaciji
Možnost poslovnih dogodkov: Organizacija vseh vrst poslovnih dogodkov.
Prostori za izvedbo dogodka
Dvorane: kongresna dvorana v 2. nadstropju Kristalne palače, ABC Hub in Konferenčna dvorana Logističnega centra.
Nudijo tudi širok spekter prostorov za prireditve – Zelena terasa, Vodno mesto Atlantis …
Maksimalno število udeležencev
200 udeležencev
Tehnična oprema
Projektor in platno; prenosni ročni, naglavni in kravatni mikrofoni; sistem za tolmačenje z dvema kabinama in 50 slušalkami; govornica; napredno prezračevanje s stalnim vpihom svežega zraka; prenosni računalniki; ločeno LAN omrežje; zmogljivo Wifi omrežje.
Dodatne aktivnosti/ storitve
Na območju BTC City je veliko aktivnosti, ki so ob dogodku dobrodošla popestritev, predvsem za poslovne dogodke ali teambuildinge: Woop carting, trampolin park in Arena; Nogometna hiša zabave; Kolosej; Več kot 70 gostinskih ponudnikov; Velik nakupovalni center s široko izbiro vseh možnih kategorij.
Možnost prenočišč
Ne
Možnost cateringa
Ne
COVID standardi
Da
Kongresni center Celje, Celje
Opis lokacije z eno besedo: Praktična
Kongresni center Celje – Foto: Kongresni center Celje
“Smo na odlični lokaciji, saj se nahajamo v knežjem mestu Celje in streljaj od glavnih mestnih znamenitosti. Prav tako smo samo 2 min od izvoza AC LJ – MB in zagotavljamo 1.000 brezplačnih parkirišč. Smo idealno prizorišče tako za velike, srednje kot tudi manjše dogodke. Zavezani smo k boljšim okoljskim izidom, zato smo pridobili certifikat CO2neutral. V trenutnih razmerah zagotavljamo varnost in upoštevamo priporočila ter ukrepe povezane s COVID-19 in imamo certifikat ”Varno in zdravo na dogodke.” (Kongresni center Celje, 2021)
Edinstvena lastnost: Dovolj brezplačnih parkirišč tik ob objektu.
Možnost poslovnih dogodkov: Organizirajo poslovne in družabne dogodke (kongresi, skupščine, izobraževanja, predstavitve, koncerti, kulturne predstave, plesi, praznovanja, hišni sejmi…).
Prostori za izvedbo dogodka
4 kongresne dvorane v Kongresnem centru in 6 sejemskih dvoran (od 800 m2 do 9000 m2)
Maksimalno število udeležencev
Kongresna dvorana – 1.100 udeležencev
Sejemske dvorane – od 500 do 7.000 udeležencev
Tehnična oprema
Projekcijska platna, LCD projektorji, interaktivni zaslon na dotik 65”, ozvočenje vseh vrst, govorniški pulti več vrst, oder, sprejemni pult/recepcijo, možnost specialne osvetlitve, itd.
Dodatne aktivnosti/ storitve
Raziskovanje knežjega mesta Celje.
Možnost prenočišč
Ne
Možnost cateringa
Da
COVID standardi
Da
(certifikat »Varno in zdravo na dogodke«)
Thermana Laško, Laško
Opis lokacije z eno besedo: Prilagodljiva
Thermana Laško – Foto: Thermana Laško
“Odlično lokacijo za organizacijo poslovnih dogodkov predstavljamo zaradi prilagodljivosti glede na tip dogodka, dostopnosti, visoke tehnološke dovršenosti dvoran in raznolike spremljajoče ponudbe.” (Thermana Laško, 2021)
Edinstvena lastnost: Zavzetost in predanost, da z resursi, ki so na voljo, organizirajo in izpeljejo najboljšo opcijo poslovnega srečanja.
Možnost poslovnih dogodkov: Organizirajo raznovrstne poslovne dogodke, od konferenc, poslovnih srečanj, kongresov do teambuildingov in konferenčnih srečanj manjšega števila udeležencev. Možnost izvedbe raznovrstnih dogodkov, tudi online in hibridnih dogodkov.
Prostori za izvedbo dogodka
10 dvoran
Maksimalno število udeležencev
1.100 udeležencev
Tehnična oprema
Na voljo imajo opremo, izkušen kader in zanesljive partnerje za konference in dogodke sodobnega časa.
Dodatne aktivnosti/ storitve
Odlikuje jih visoka kakovost bivanja in zaokrožen spekter ponudbe na enem mestu (wellness, medicinska in gostinska ponudba). Na voljo so tudi spremljajoče aktivnosti “tembuilding” značaja v destinaciji Laško ali ostalih bližnjih destinacijah.
Možnost prenočišč
Da
Možnost cateringa
Da
COVID standardi
Da
(certifikat »Varno in zdravo na dogodke«)
Zaključek
V tej blog objavi ste odkrili 7 novih idealnih lokacij za izvedbo vašega naslednjega poslovnega dogodka. Bi želeli poleg samih lokacij pridobiti tudi praktične usmeritve za izbiro perfektne lokacije, ki bo ustrezala vam, vašim ciljem in ciljni publiki dogodka? Preberite našo blog objavo 9 KORAKOV DO IDEALNE LOKACIJE DOGODKA in spoznajte, kako izbrati lokacijo, ki vam bo popolnoma ustrezala.
Če ste si z našo pomočjo izbrali svojo lokacijo za dogodek, zdaj pa potrebujete samo še organizatorja, ki bo poslušal in usmerjal vse vaše želje, potem nam pišite na info@eventnika.si in z veseljem vam bomo pomagali.
Vam je bila naša vsebina všeč? Delite jo s prijatelji:
PREBERITE VEČ
“O tem, kaj se dogaja v svetu organizacije dogodkov”.
Kam torej na zabavno prednovoletno druženje, ki bo po meri vodstva podjetja in zaposlenih?
Tokrat bomo bolje pogledali izbiro primerne lokacije za organizacijo manjšega sejma ...
Vsi vemo, da je teambuilding ključnega pomena za razvoj uspešnih organizacij. Najbrž se vsi vsako leto sprašujemo, ...