DOGODKI V ŽIVO - COVID VARNI DOGODKI
“S pomočjo dogodkov ustvarjamo močne, nepozabne in avtentične izkušnje vaše blagovne znamke, ki prinašajo rezultate.”

Dandanes posamezniki želijo in pričakujejo izjemne izkušnje. Hočejo presenečenje. Težijo k doslednosti. Stremijo k varnosti. Želijo si vse. Zato mora biti vaša blagovna znamka vedno korak pred njimi. Tu se pojavimo mi.
V COVID časih je potrebno organizacijo dogodkov prilagoditi trenutnim razmeram. Tudi mi smo se pri organizaciji dogodka v živo morali čez noč soočiti z novimi razmerami in uredbami, ki so nas na dan dogodka prisilile v preoblikovanje. Naš trud se je obrestoval, saj je zdravstvena inšpekcija potrdila, da je tudi po bolj zaostrenih standardih naš dogodek varen!
Ker je varnost vaših (naših) udeležencev na prvem mestu, se posvetimo tudi najmanjšim podrobnostim, da obvladovamo morebitna tveganja, povezana s prenosom nalezljivih bolezni.
Ker je varnost vaših (naših) udeležencev na prvem mestu, se posvetimo tudi najmanjšim podrobnostim, da obvladovamo morebitna tveganja, povezana s prenosom nalezljivih bolezni.
“Mi preučimo in poskrbimo za vse varnostne ukrepe, zato da vam ni potrebno izgubljati časa (in posledično denarja).“
DOGODKI V ŽIVO - NA KRATKO, A SLADKO
Dogodki v živo so vsi dogodki, ki se zgodijo na določeni fizični lokaciji ob določenem času za določen namen (npr. praznovanje, izobraževanje, trženje ali srečanje). Kakovostno organizirani dogodki imajo vedno definirane odgovore na vprašanja:
- “Čemu se dogodek organizira?” - NAMEN
- “Za koga se dogodek organizira?” - CILJNA SKUPINA
- “Kaj se bo komuniciralo ciljni skupini?” - KLJUČNO SPOROČILO
Dobro oblikovane izkušnje dogodkov v živo vam bodo omogočile:
- učinkovito komunicirati z vsemi vpletenimi v dogodek
- ustvariti odličen oseben stik z udeleženci
- znižati stroške trženja
- spodbujati odnose z javnostmi in medijsko pokritost
- pozicionirati se kot strokovnjaki na vašem področju


Opazili smo, da je v zadnjih letih prišlo do evolucije udeležencev dogodkov – od pasivnih do aktivnih udeležencev. Medtem, ko so bili v preteklosti zadovoljni s posedanjem, poslušanjem in sprejemanjem informacij, udeleženci sedaj iščejo možnosti za aktivno sodelovanje in interakcijo v okviru dogodka. Zato smo tudi mi svoj fokus usmerili v nove metode, aplikacije in formate dogodkov, ki omogočajo, da je vaše (naše) občinstvo aktivirano.
Vaši dogodki predstavljajo zgodbo vaše blagovne znamke. Z njimi udeležencem pokažete, kdo ste in kaj si želite. Ne dovolite, da napake in slabo zasnovani dogodki škodijo ugledu vaše znamke.
“Mi lahko poskrbimo, da boste vi in vaša zgodba zasijali v polni luči.“
ZASNOVI VSEBINE
- Oblikovanju vsebine, ki bo ustrezala vašemu cilju in udeležencem.
- Izbiri formata dogodka.
- Izbiri moderatorjev.
- Pripravi govornikov.
- Oblikovanju rešitev za aktivacijo vašega občinstva.
- Celostni grafični podobi vašega dogodka.
TRŽENJU
- PR podpori spletnega dogodka.
- Marketinškem načrtu za vaš spletni dogodek.
REGISTRACIJI
- Platformi za registracijo, preko katere je mogoče pošiljanje vabil, potrditvenih sporočil in splošnega obveščanja udeležencev ter ostalih partnerjev.
- Popolnih analitičnih informacijah o registriranih udeležencih.
- Izvedbi registracije na dogodku.
IZBIRI LOKACIJE
- Lokaciji, ki bo ustrezala želeni izkušnji.
- Lokaciji, ki bo ustrezala trenutnim varnostnim zahtevam.
IZVEDBI DOGODKA
- Koordinaciji dogodka.
- Podpornem osebju, ki bo prisotno na dan dogodka.
- Pripravi scenosleda.
- Izvedbi generalke oz. testne izvedbe.
- Vodenju ekipe za izvedbo dogodka.
- Zagotavljanje “magic boxa” - prve pomoči za vse (ne)nujne potrebe in želje na dogodku.
TEHNIČNI IZVEDBI
- Podpori pred, med in po dogodku.
- Tehniku za prezentacijo.
- Ozvočenju dogodka.
- Snemanju dogodka.
- Fotografiranju dogodka.
- Osvetlitvi dogodka.
- Tehničnem osebju, ki bo prisotno na dan dogodka.
- Reševanju morebitnih težav med dogodkom in po njem.
VARNOSTI UDELEŽENCEV
- Skrbi za varnost pred, med in po prireditvi.
- Nadzoru nad uredbami in pripravi vseh potrebnih dovoljenj.
- Pomoči pri izbiri lokacije in cateringa.
- Pripravi prostora in skrbi za ohranjanje distance.
- Čiščenju in prezračevanju prostorov.
- Komunikaciji z udeleženci, ekipo in ostalim osebjem glede COVID standardov.
- Zagotavljanju osebja na prireditvi in komunikaciji z osebjem.
- Zagotavljanju vse potrebne opreme (maske, razkužila, izjave).
- Planu B za izvedbo/odpoved prireditve v primeru prepovedi prireditev v živo.
“Vaši dogodki so eden izmed najboljših načinov, da se vtisnete v spomin in dosežete želene cilje. Če ne želite ničesar prepustiti naključju, najemite nas!“
COVID VARNI DOGODKI
Trenutno predstavlja vsaka organizacija prireditev tveganje za pojav in širjenje koronavirusa. Pri snovanju vaših izkušenj zato strokovno poskrbimo tudi za varnost vaših udeležencev, partnerjev in osebja.
“Na pomoč vam priskočimo v vseh korakih izvedbe. “
- Pregled trenutnih ukrepov in omejitve zbiranja ljudi.
- Zagotovitev ustrezne lokacije (velikost, ventilacija, število stranišč ipd.).
- Pridobitev vseh potrebnih dovoljenj za izvedbo prireditve.
- Prilagajanje prostora (razdalja med sedeži, usmerjevalni stebrički in trakovi, obvestila o zaščitnih ukrepih, razkužila ipd.).
- Izbira in določitev cateringa v skladu s COVID standardi.
- Razdelitev nalog osebju.
- Določitev prostorov namenjenih zdravstveni oskrbi.
- Določitev kanalov komuniciranja za obveščanje udeležencev in osebja.
- Pregled zunanjih izvajalcev in njihovega upoštevanja COVID standardov.
- Seznanitev osebja s COVID standardi.
- Določitev točk zgoščevanja (npr. sanitarije, miza za registracijo, točke vhoda itd.).
- Oblikovanje ukrepov za ohranjanje distance na točkah zgoščevanja.
- Določitev načina plačevanje (po možnosti brezstičnega).
- Plan B za izvedbo/odpoved prireditve v primeru prepovedi prireditev v živo.
- Pridobivanje izjav udeležencev o njihovem zdravstvenem stanju.
- Spremljanje in spodbujanje ustreznega vedenja udeležencev.
- Spremljanje točk zgoščevanja.
- Redno čiščenje in razkuževanje.
- Čiščenje in razkuževanje opreme ter prostora.
- Varna odstranitev mask za enkratno uporabo.
- Spremljanje zdravstvenega stanja osebja in udeležencev.
Naše znanje o COVID varnih dogodkih ni zasnovano le na teoriji. V trenutnih razmerah smo že izpeljali dogodke v živo, prav tako pa smo svoje znanje strnili v brošuro “Organizacija prireditev v živo v COVID-19 časih”.
Zato ne eksperimentirajte z varnostjo vaših udeležencev – najemite nas in za vas bomo oblikovali dogodek brez skrbi in tveganj.
- Pregled trenutnih ukrepov in omejitve zbiranja ljudi.
- Zagotovitev ustrezne lokacije (velikost, ventilacija, število stranišč ipd.).
- Pridobitev vseh potrebnih dovoljenj za izvedbo prireditve.
- Prilagajanje prostora (razdalja med sedeži, usmerjevalni stebrički in trakovi, obvestila o zaščitnih ukrepih, razkužila ipd.).
- Izbira in določitev cateringa v skladu s COVID standardi.
- Razdelitev nalog osebju.
- Določitev prostorov namenjenih zdravstveni oskrbi.
- Določitev kanalov komuniciranja za obveščanje udeležencev in osebja.
- Pregled zunanjih izvajalcev in njihovega upoštevanja COVID standardov.
- Seznanitev osebja s COVID standardi.
- Določitev točk zgoščevanja (npr. sanitarije, miza za registracijo, točke vhoda itd.).
- Oblikovanje ukrepov za ohranjanje distance na točkah zgoščevanja.
- Določitev načina plačevanje (po možnosti brezstičnega).
- Plan B za izvedbo/odpoved prireditve v primeru prepovedi prireditev v živo.
- Nadzor nad PCT (preboleli, cepljeni, testirani) pogojem.
- Spremljanje in spodbujanje ustreznega vedenja udeležencev.
- Spremljanje točk zgoščevanja.
- Redno čiščenje in razkuževanje.
- Čiščenje in razkuževanje opreme ter prostora.
- Varna odstranitev mask za enkratno uporabo.
- Spremljanje zdravstvenega stanja osebja in udeležencev.
MALI PORTFOLIO
“Nekaj naših edinstvenih izkušenj v živo.”
Warning: Undefined array key "slider_container_width" in /home/strupeu/public_html/wp-content/plugins/jet-elements/templates/jet-slider/global/slider-loop-item.php on line 8
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/strupeu/public_html/wp-content/plugins/jet-elements/templates/jet-slider/global/slider-loop-item.php on line 8
Warning: Undefined array key "slider_container_width" in /home/strupeu/public_html/wp-content/plugins/jet-elements/templates/jet-slider/global/slider-loop-item.php on line 9
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/strupeu/public_html/wp-content/plugins/jet-elements/templates/jet-slider/global/slider-loop-item.php on line 9

Speak up! Follow your Dreams by Lidl Slovenija
Warning: Undefined array key "slider_container_width" in /home/strupeu/public_html/wp-content/plugins/jet-elements/templates/jet-slider/global/slider-loop-item.php on line 8
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/strupeu/public_html/wp-content/plugins/jet-elements/templates/jet-slider/global/slider-loop-item.php on line 8
Warning: Undefined array key "slider_container_width" in /home/strupeu/public_html/wp-content/plugins/jet-elements/templates/jet-slider/global/slider-loop-item.php on line 9
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/strupeu/public_html/wp-content/plugins/jet-elements/templates/jet-slider/global/slider-loop-item.php on line 9

World of Synergy: Inclusive leadership
Warning: Undefined array key "slider_container_width" in /home/strupeu/public_html/wp-content/plugins/jet-elements/templates/jet-slider/global/slider-loop-item.php on line 8
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/strupeu/public_html/wp-content/plugins/jet-elements/templates/jet-slider/global/slider-loop-item.php on line 8
Warning: Undefined array key "slider_container_width" in /home/strupeu/public_html/wp-content/plugins/jet-elements/templates/jet-slider/global/slider-loop-item.php on line 9
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/strupeu/public_html/wp-content/plugins/jet-elements/templates/jet-slider/global/slider-loop-item.php on line 9

Slovenski forum inovacij
Warning: Undefined array key "slider_container_width" in /home/strupeu/public_html/wp-content/plugins/jet-elements/templates/jet-slider/global/slider-loop-item.php on line 8
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/strupeu/public_html/wp-content/plugins/jet-elements/templates/jet-slider/global/slider-loop-item.php on line 8
Warning: Undefined array key "slider_container_width" in /home/strupeu/public_html/wp-content/plugins/jet-elements/templates/jet-slider/global/slider-loop-item.php on line 9
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/strupeu/public_html/wp-content/plugins/jet-elements/templates/jet-slider/global/slider-loop-item.php on line 9

Zaključek programa Mojstrica samozdravljenja
Warning: Undefined array key "slider_container_width" in /home/strupeu/public_html/wp-content/plugins/jet-elements/templates/jet-slider/global/slider-loop-item.php on line 8
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/strupeu/public_html/wp-content/plugins/jet-elements/templates/jet-slider/global/slider-loop-item.php on line 8
Warning: Undefined array key "slider_container_width" in /home/strupeu/public_html/wp-content/plugins/jet-elements/templates/jet-slider/global/slider-loop-item.php on line 9
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/strupeu/public_html/wp-content/plugins/jet-elements/templates/jet-slider/global/slider-loop-item.php on line 9

19. Adriatic Controling konferenca
Warning: Undefined array key "slider_container_width" in /home/strupeu/public_html/wp-content/plugins/jet-elements/templates/jet-slider/global/slider-loop-item.php on line 8
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/strupeu/public_html/wp-content/plugins/jet-elements/templates/jet-slider/global/slider-loop-item.php on line 8
Warning: Undefined array key "slider_container_width" in /home/strupeu/public_html/wp-content/plugins/jet-elements/templates/jet-slider/global/slider-loop-item.php on line 9
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/strupeu/public_html/wp-content/plugins/jet-elements/templates/jet-slider/global/slider-loop-item.php on line 9

Cities in 2030
Warning: Undefined array key "slider_container_width" in /home/strupeu/public_html/wp-content/plugins/jet-elements/templates/jet-slider/global/slider-loop-item.php on line 8
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/strupeu/public_html/wp-content/plugins/jet-elements/templates/jet-slider/global/slider-loop-item.php on line 8
Warning: Undefined array key "slider_container_width" in /home/strupeu/public_html/wp-content/plugins/jet-elements/templates/jet-slider/global/slider-loop-item.php on line 9
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/strupeu/public_html/wp-content/plugins/jet-elements/templates/jet-slider/global/slider-loop-item.php on line 9

Mednarodna konferenca o duševnem zdravju mladih
Warning: Undefined array key "slider_container_width" in /home/strupeu/public_html/wp-content/plugins/jet-elements/templates/jet-slider/global/slider-loop-item.php on line 8
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/strupeu/public_html/wp-content/plugins/jet-elements/templates/jet-slider/global/slider-loop-item.php on line 8
Warning: Undefined array key "slider_container_width" in /home/strupeu/public_html/wp-content/plugins/jet-elements/templates/jet-slider/global/slider-loop-item.php on line 9
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/strupeu/public_html/wp-content/plugins/jet-elements/templates/jet-slider/global/slider-loop-item.php on line 9

Mojstrski seminar samozdravljenja
Warning: Undefined array key "slider_container_width" in /home/strupeu/public_html/wp-content/plugins/jet-elements/templates/jet-slider/global/slider-loop-item.php on line 8
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/strupeu/public_html/wp-content/plugins/jet-elements/templates/jet-slider/global/slider-loop-item.php on line 8
Warning: Undefined array key "slider_container_width" in /home/strupeu/public_html/wp-content/plugins/jet-elements/templates/jet-slider/global/slider-loop-item.php on line 9
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/strupeu/public_html/wp-content/plugins/jet-elements/templates/jet-slider/global/slider-loop-item.php on line 9

Zaključna konferenca Mladi, služba družba
NEVLADNE ORGANIZACIJE
“Povezujemo ljudi in ideje ter skupaj ustvarjamo dogodke, ki vračajo družbi. “
KAJ SO O NAS POVEDALI NAŠI NAROČNIKI
ŽE IMATE IDEJO ZA DOGODEK?
Enostavno izpolnite spodnji obrazec in brezplačno vam bomo pomagali oblikovati format vašega naslednjega dogodka:
POLEG DOGODKOV V ŽIVO VAM NUDIMO TUDI
BLOG PORTAL VEDOŽELJNEŽ
“Knjižnica znanja za profesionalne organizatorje in organizatorje po srcu, za vse, ki bi o dogodkih radi vedeli več.”
Vsi vemo, da je teambuilding ključnega pomena za razvoj uspešnih organizacij. Najbrž se vsi vsako leto sprašujemo, ...
Kam torej na zabavno prednovoletno druženje, ki bo po meri vodstva podjetja in zaposlenih?
Tokrat bomo bolje pogledali izbiro primerne lokacije za organizacijo manjšega sejma ...
Vsi vemo, da je teambuilding ključnega pomena za razvoj uspešnih organizacij. Najbrž se vsi vsako leto sprašujemo, ...
VEČ INFORMACIJ
info@eventnika.si
041 921 635
Sledite nam na vaših priljubljenih družbenih omrežjih